Jogi, które bardziej mi przypominają blog.pl niż Joggera:

Podczas wybiórczego przeglądania joggów można się uśmiać. Perełki były, są i będą.
Jednak dla mnie wygrywa "slowking". Albo to jest prowokacja, albo koleś nie wie, czym jest Jogger.pl

Ps. Jeśli owe osoby czują potrzebę, mogą kierować uwagi na jabbera.

Komentarze do wpisu "Śmiać się (czy może płakać)":

1. MatiSz napisał(a):
04 maja 2005, 19:57:23

Co do Joli - nie wiem, co jej jog upodabnia do blog.pl. - nie pisze nt. Linuxa?
To jest jej blog, może w nim wypisywać, co się jej podoba..
Tak samo reszta - jeśli tylko piszą na poziomie 1 i wzwyż to wszystko jest przecież ok. No, może zajmują miejsce na serwerze i domene (Chociaz na co komu adres ziomal.jogger.pl ? :)

Co do Slowkinga - to jest prowokacja, wierze, że nie upadliśmy jeszcze tak nisko.

2. jiobel napisał(a):
04 maja 2005, 20:00:53

"Jogi, które bardziej_mi_przypominają"
Ja wcale nie mówię, że nie mogą pisać o czym chcą. Jedynie bardzo przypominają mi wszelkiego rodzaju 'blogaski' i tego typu stwory.
Oczywiście, każdy pisze o tym, o czym może, na co ma ochotę. Ja tylko odniosłem to do siebie. ;)

Poza tym - co ja winny jestem, żebym musiał się tłumaczyć?! :P

3. MatiSz napisał(a):
04 maja 2005, 20:09:43

Przypominają, fakt, ale to sa skutki wzrostu popularności jabbera, to jest nieuniknione..
Teraz już zaniknęła sprawa z hapi.pl. Może to własnie oni, tyle że na innych serwerze?
Z powodu właśnie takich blogów nie moge sie doczekać filtracji strony głównej. Ktoś stworzył kiedyś skrypt czarnej i białej listy, ale nie moge teraz odnaleźć.. :/

BTW
Dlaczego akurat blog.pl? Przeciez serwisy blogowe można podzielić na rooshoffe i Jogger.pl. :)

4. jiobel napisał(a):
04 maja 2005, 20:11:26

o! właśnie tego słowa (rooshoffe) mi brakło, dlatego użyłem blog.pl ;)

5. bunia napisał(a):
04 maja 2005, 20:12:31

"albo koleś nie wie, czym jest Jogger.pl"
a według ciebie czymże on jest ??? ;)

6. jiobel napisał(a):
04 maja 2005, 20:13:48

na 100% czymś innym niż blog.pl ;)

7. MatiSz napisał(a):
04 maja 2005, 20:18:00

Innym? I blog.pl i Jogger.pl i wszelkie ine to są serwisy blogowe. Różni się tylko target, aczkolwiek i on jest często wymiesznay - na Joggerze pojawiają sie takie kffiatkki ja wyżej podane, zaś na Blog.pl można znaleźć wiele interesujących blogów.
Myśle, że nie mozna tak generalizować - na j.pl wszystkie blogi są ok, na b.pl wszystkie sa do d..y. To zalezy od samego autora bloga - w jaki sposob bedzie go prowadził, o czym bedzie pisał.

BTW
Jak blog ma alias - mojblog.prv.pl to jest on ok, czy beee.
A blogi oparte na WordPressie?

8. jiobel napisał(a):
04 maja 2005, 20:32:08

No aż odpowiem wam poważnie.
Blog.pl jest serwisem bardzo popularnym wśród 'dzieciaczków' (nie chodzi tu akurat o wiek, a o dojrzałość). I właśnie owe dzieciaczki piszą notki, które w moim mniemaniu nie zasługują na ocenę i czytanie (chociaż uczciwie muszę się przyznać, że kiedyś takim 'dzieciaczkiem' i ja byłem).
Wszystko co piszę może tak samo nie podobać się innym ludziom. Każdy ma prawo do oceny i właśnie ja takiej subiektywnej oceny dokonałem. Na samym końcu zaznaczyłem, że jeśli_owe_osoby poczują się urażone w jakikolwiek sposób, swoje uwagi mogą kierować do mnie na jabbera. Jeśli mi wyjaśnią całą sytuację, przekonają do siebie - usunę linki, lub dopiszę edita. Do tej pory mogę/chcę mieć je (linki) u siebie na joggu.
Poza tym notka nie była o tym, że blog.pl jest zły, a o tym, że owe jogi (o których była mowa wyżej) mi go_przypominają_.
Owszem, blog.pl i jogger.pl to serwisy weblogowe. Jednak imho całkowicie odmienne.

"na Blog.pl można znaleźć wiele interesujących blogów"
Zgodzę się. Ale żeby owe znaleźć trzeba się natrudzić. Na Joggerze jest odwrotnie. Żeby znaleźć te kwiatki troszkę czasu zleciało.
Podkreślę jeszcze raz - podałem je, bo w moim subiektywnym odczuciu na to 'zasługiwały'.

"Jak blog ma alias - mojblog.prv.pl to jest on ok, czy beee.
A blogi oparte na WordPressie?"
Ale o Ci chodzi? ;)

"Myśle, że nie mozna tak generalizować - na j.pl wszystkie blogi są ok, na b.pl wszystkie sa do d..y. To zalezy od samego autora bloga - w jaki sposob bedzie go prowadził, o czym bedzie pisał."
A ja myślałem, że to każdy wie..

Podsumowując:
- nie generalizuję
- piszę w swoim subiektywnym odczuciu (tak więc akceptuję to, że ktoś się ze mną nie zgadza)
- szanuję zdanie innych
- nie mam 'nic' do kwiatków, które podałem - jedyne co, to mnie strasznie drażnią (drugi raz ich nie odwiedze, w przeciwieństwie do miejsc, które mnie interesują)

Pozdrawiam (przepraszam za niespójności, ale jestem chory i mam kłopoty z logicznym myśleniem - tak więc, żeby zrozumieć co teraz piszę, należy poświęcić na czytanie troszkę więcej czasu).

9. MatiSz napisał(a):
04 maja 2005, 20:57:14

Oczywiście, to jest Twoje subiektywne odczucie, ale ja sie z częścią zgadzam.
"Blog.pl jest serwisem bardzo popularnym wśród 'dzieciaczków' (nie chodzi tu akurat o wiek, a o dojrzałość). I właśnie owe dzieciaczki piszą notki, które w moim mniemaniu nie zasługują na ocenę i czytanie"

Nie chodzi o wiek, ale dzieciaczki. Czyli jednak chodzi o wiek.
Nie zasługują na czytanie? Te blogi istnieją. Istnieją, bo ktoś je pisze. Ktoś je pisze, bo ma dla kogo. Czyli ktoś to czyta. Te blogi maja inna grupa docelowa, my nie musimy rozumieć tego, co oni piszą, oni nie musza wiedziec o czym Wy piszecie, co nie znaczy, że te blogi są gorsze. Na moim wlasnym blogu bede pisał jak chce i o czym chce.
Jesli bede chciał (oczywiscie sytuacja czysto hipotetyczna), to na moim blogu bede pisał bez interpunkcji i ortografii (Oczywiście zakładam, że te notki zawsze trafiają na poziom 1). Inna sytuacja jest w miejscu bardziej publicznym takim jak usenet, fora, cudze blogi - tam wszelkie oznaki "dysortografii", lenistwa czy chamstwa to tepic ile wlezie.
Odszedłem od tematu, ale już wracam.. :)

"Owszem, blog.pl i jogger.pl to serwisy weblogowe. Jednak imho całkowicie odmienne."
Odmienne? Oba oferują możliwość pisania notek, założenia własnego pamiętnika. I myśle, ze serwis nie ma tu wiele do rzeczy. Blog.pl jest najpopularniejszy, bo najstarszy. To nie jego wina. A jeśli jest najpopularniejszy, to własnie tam piszą wszelkie "dzieciaczki".

"Zgodzę się. Ale żeby owe znaleźć trzeba się natrudzić. Na Joggerze jest odwrotnie. Żeby znaleźć te kwiatki troszkę czasu zleciało.
Podkreślę jeszcze raz - podałem je, bo w moim subiektywnym odczuciu na to 'zasługiwały'."
Przeglądanie katalogu blog.pl jest IMHO samobójstwem. Na ciekawe blogi, nie tylko na b.pl, trafiam poprzez linki na innych blogach.
Przeszukiwanie j.pl w poszukiwaniu takich ewenementów tez jest odmianą masochizmu - tutaj, póki co, mało jest jeszcze takich blogów, wiec ciezko jest je znalezc. (Oczywiscie to nie dotyczy Slowkinga :D).
A to, że Ty podałes tutaj linki to oznaka, że taki Slow może dalej kontynuować swój proceder, bo wie, że dzieki temu jest znany, wszyscy go linkują. Olać po prostu, sam sie wyniesie..

'"Jak blog ma alias - mojblog.prv.pl to jest on ok, czy beee.
A blogi oparte na WordPressie?"
Ale o Ci chodzi? ;)'
Według mojego odczucia, sugerujesz, ze to, co jest na b.pl jest z definicji różowe. Więc pytam się, co w wypadku, gdy serwis jest nieznany (alias) lub nic nie ma do rzeczy (własny system, np. WP)

"A ja myślałem, że to każdy wie.."
Dla utrzymania sensu.. :)

"Podsumowując:
- nie generalizuję
- piszę w swoim subiektywnym odczuciu (tak więc akceptuję to, że ktoś się ze mną nie zgadza)
- szanuję zdanie innych
- nie mam 'nic' do kwiatków, które podałem - jedyne co, to mnie strasznie drażnią (drugi raz ich nie odwiedze, w przeciwieństwie do miejsc, które mnie interesują)"
Nie odwiedzisz ich, więc jest ok. Jeśli widzisz, że Twój sąsiad ma fioletowo-zielone ściany, to więcej go nie podglądasz. Wolnoć Tomku w swoim domku.
I tyle chyba.. :)

Mam nadzieje, że pisałem na temat.. :)

10. jiobel napisał(a):
04 maja 2005, 23:32:48

mmm... piękna dyskusja. Kocham to! ;)

btw. zgadzam się z tym co piszesz MatiSz w ponad połowie.

11. MatiSz napisał(a):
05 maja 2005, 08:57:46

@Jiobel: Tez uwielbiam dyskutować na jogu.. :)
Też zgadzam się z Tobą w znacznej części.. :)
Czyli chyba udało nam się dojść do porozumienia.. :)

12. froger3 napisał(a):
05 maja 2005, 19:09:17

ciekawa dyskusja:)
sama chciałam coś o blog.pl vs jog napisać u siebie, ale wole tu popatrzeć:)
Ale zgadzam się że generalizować nie można, aczkolwiek....

a slowking na razie prowadzi:P

13. me. napisał(a):
07 maja 2005, 22:14:30

a co tym chcecie sobie udowodnić, że jog jest lepszy niż blog.pl?

każdy z joggerowiczów dobrze wie co tu robi i dobrze wie dlaczego jest tutaj a nie na blogu, itp.

a pozatym takie osoby (roshoffe) tego potrzebują. nie jestem specialistą z zakresu psychologi, ale to widać, że oni spełniają (chcą spełniać) jakieś swoje niespełnione pragnienia z rzeczywistości.. np. rozmowa (konstruktywna) ze znajomymi... eh

ps.
to ze strona ma alians np, z prv.pl nie oznacza ze nie poznasz właściwego adresu,,, od czego masz źródło?

14. jiobel napisał(a):
07 maja 2005, 22:17:01

Oj, przecież w komentarzach jest wszystko. Wystarczy poczytać.

15. me. napisał(a):
07 maja 2005, 22:19:23

zda się, że jednak czegoś brakuje... spojrzenia ze strony naszych roshofych kolegów i koleżanek...

tak szczerze mówiąc to chyba z samej ciekawości bym się ich zapytał: co tu robisz, ziomek?

16. jiobel napisał(a):
07 maja 2005, 22:21:10

wtedy byłoby 'Block IP' - i twoje i rooshofego kolegi ;) (żart)

17. http://rejdych.jogger.pl napisał(a):
13 maja 2005, 01:53:25

Tak naprawdę jogger ma mnóstwo niedociągłości, może za 2 lata będzie świetnym systemem blogowym, a póki co to ja sam nie wiem co mnie jeszcze trzyma aby nie wywalić swojego joga w kosmos i zastąpić je czymś takim jak np. niesamowity w konfiguracji i prostocie stylu textpattern.com

Dodaj komentarz: